ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ЛОЗАРСТВО И ВИНАРСТВО "А.Стамболийски" - гр.Плевен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

Изх. № на Възложителя 24723.10.2014 г.

наименование: „ Доставка на компютърно оборудване за нуждите на ПГЛВ „Александър Стамболийски” на проект, финансиран по Национална програма „Информационни и комуникационни технологии (ИКТ) в училище“.

                                                  

РАЗДЕЛ 1: ДАННИ ЗА БЕНЕФИЦИЕНТА

 

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Официално наименование: ПГЛВ”Ал.Стамболийски”

Пълен адрес: ЖК”Сторгозия”№ 97

Град:Плевен

Пощенски код: 5800

Лице/а за контакт: Бисерка Илиева

Телефон: 064680658

Електронна поща: pglv_pleven@abv.bg

Факс: 064680682

Интернет адрес: www.pglv-pleven.bg

Допълнителна информация може да бъде получена на:

TСъгласно І.1)

*  Друго: моля, попълнете Приложение А.I

Публичната покана и документация за участие (спецификации и допълнителни документи) могат да бъдат получени на:

T Съгласно І.1)

* Друго: моля, попълнете Приложение А.ІІ

Офертите трябва да бъдат изпратени на:

T Съгласно І.1)

* Друго: моля, попълнете Приложение А.ІІІ

РАЗДЕЛ ІІ.: ОБЕКТ НА ПРОЦЕДУРАТА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ

ІІ.1) Описание

ІІ.1.1) Обект на процедурата и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на  вашата процедура)

Строителство (СМР)        

 Доставки                 Х

Услуги                        *

Място на изпълнение на строителството (СМР):

Място на изпълнение на доставка: гр. Плевен

Място на изпълнение на услугата:

ІІ.1.2) Описание на предмета на процедурата:

 Доставка на компютърно оборудване за нуждите на ПГЛВ „Александър Стамболийски”      

Доставката включва:

-           настолни компютри и монитори с вкл. лицензи за операционни системи (24 бр.),

-           терминален клас, оборудван с терминали с общо предназначение (1 бр.),

-           мобилна интерактивна дъска (2 бр.)

ІІ.1.3) Обособени позиции:   да *  не T

(за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)

Ако да,  офертите трябва да бъдат подадени  (отбележете само едно):

само за една обособена позиция *

за една или повече обособени позиции*

за всички обособени позиции*

ІІ.2) Количество или обем на обекта на процедурата

Общо количество или обем (включително всички обособени позиции, когато е приложимо)

Прогнозна стойност в лева, без ДДС (ако е приложимо)

(в цифри) : 27 000.00 (двадесет и седем хиляди) лева

РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнението на обекта на процедурата

ІІІ.1.1) Изискуеми гаранции (когато е приложимо)

1.1.а Гаранция за участие (не повече от 1 на сто от прогнозната стойност на договора):

1.1.б Гаранция за добро изпълнение (не повече от 3 на сто от стойността на договора за изпълнение):

Да  3 % от стойността на проекта

ІІІ.1.3) Други особени условия (когато е приложимо)    да *   не T

Ако да, опишете ги:

ІІІ.2) Условия за участие

ІІІ.2.1) Правен статус

Изискуеми документи:

1.         Оферта за участие - Приложение № 1

2.         Предложение за изпълнение на изискванията на 101б, ал. 1, т. 3 от ЗОП (Приложение № 2);

3.         Ценово предложение (Приложение № 3);

4.         Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 - Приложение № 4.

5.         Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 - Приложение № 5.

6.         Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 2 - Приложение № 6.

7.         Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;

8.         Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 7;

9.         Проект на договор – Приложение № 8;

10.       Представяне на участника  - Приложение № 9;

ІІІ.2.2Договор не може да се сключва с кандидат, който е (чл. 22, ал. 1 и ал.5):

  1. осъждан, освен ако е реабилитиран, за някое от следните престъпления:

а)   престъпления против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари;

б)   подкуп;

в)   участие в организирана престъпна група;

г)   престъпления против собствеността;

д)   престъпления против стопанството;

  1. обявен в несъстоятелност;
  2. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно законодателството на страната, в която лицето е установено или регистрирано;
  3. свързано лице по смисъла на § 1, ал. 1 от Допълнителните разпоредби на Търговския закон с бенефициента или с член на управителен или контролен орган на бенефициента.

ІІІ.2.3) Икономически и финансови възможности (по чл. 13, ал. 4 и ал.5)

Изискуеми документи и информация:

Минимални изисквания (когато е приложимо):

ІІІ.2.4) Технически възможности и квалификация (по чл. 13, ал. 6)

Изискуеми документи и информация

Дипломи, сертификати за специализации на екипа на кандидата.

Минимални изисквания (когато е приложимо):

През календарната 2013 година кандидатът да има изпълнени не по-малко от три  договора с предмет дейности, свързани предмета на поръчката

Сертификат за управление на качество по стандарт ISO 90001:2008, ISO 14001:2004, ISO 20000-1:2011 или еквивалентен с обхват, включващ предмета на настоящата поръчка

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Критерий за оценка на офертите

Критерий за  оценка на офертите(моля, отбележете приложимото)

най-ниска цена            Х                                              

или

икономически най-изгодна оферта              *           

Показатели

1.  Цена

Тежест

100%

 

(Бенефициентът няма право да включва като показатели за оценка на офертата критерии за подбор, представляващи минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, професионална квалификация и технически възможности на кандидатите.)

ІV.2) Административна информация

ІV.2.1) Срок за подаване на офертите

До дата:   30 /10  /2014                         Час:12.00

ІV.2.2) Интернет адреси, на които може да бъде намерена поканата и документацията към нея:

1.www.pglv-pleven.bg  - (интернет адреса на бенефициента в случай, че има такъв)

ІV.2.3) Срок на валидност на офертите

30.10.2014 г.    (от крайния срок за получаване на оферти)

РАЗДЕЛ V: СПИСЪК  НА  ДОКУМЕНТИТЕ, КОИТО СЛЕДВА  ДА  СЪДЪРЖАТ ОФЕРТИТЕ ЗА УЧАСТИЕ

1. Административни сведения за участника (съгласно образец № 1) – оригинал.

2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документите се представят в заверено от участника копие.

3. Удостоверение за регистрация по ДДС (ако участникът е регистриран) – заверено от участника копие.

4.  Декларация за липса на обстоятелства по чл. 101е, ал. 2 от ЗОП (съгласно образец № 2) – оригинал.

5. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие (съгласно образец № 3) - оригинал.

6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществената поръчка (съгласно образец № 4) - оригинал.

7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (съгласно Техническа спецификация).

 8.  Ценова оферта (съгласно образец № 5) - оригинал.

 9. Декларация за срок на валидност на офертата (съгласно образец № 6) - оригинал.

10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (съгласно образец № 7)  - оригинал.

11. Декларация за изпълнени не по-малко от 3 /три / броя договори с предмет дейности, свързани с осигуряване на здраве и безопасност при работа и/или консултантски услуги в сферата на безопасност и здраве при работа, и/или оценка на риска за здравето и безопасността при работа по работни места (съгласно образец № 8) - оригинал.

12. Изрично пълномощно на лицето, оправомощено да представлява участника в откритата процедура, когато участникът не се представлява от законен представител, посочен в документа за регистрация.

РАЗДЕЛ VI: ПРИЛОЖЕНИЯ КЪМ НАСТОЯЩАТА ПУБЛИЧНА ПОКАНА:

1.   Оферта за участие - Приложение № 1

2.   Предложение за изпълнение на изискванията на 101б, ал. 1, т. 3 от ЗОП (Приложение № 2);

3.   Ценово предложение (Приложение № 3);

4.   Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 - Приложение № 4.

5.   Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 - Приложение № 5.

6.   Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 2 - Приложение № 6.

7.   Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;

8.   Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 7;

9.   Проект на договор – Приложение № 8;

10. Административни сведения - Приложение № 9;

В момента разглеждате олекотената мобилна версия на уебсайта. Към пълната версия.